Behaal organisatiedoelen met de juiste content voor jullie doelgroep

Ontwikkelt je organisatie een nieuwe website of app? En maken jullie zelf de content? Start met een uitgedachte contentstrategie. Een goede focus op content zorgt voor een snellere doorlooptijd van het project, betere kwaliteit van content én voor zichtbare resultaten. Kortom: een steengoede website of app die doet wat 'ie moet doen.

Vertel me meer
EEN CONTENTSTRATEEG AAN TAFEL

Ga voor waardevolle en winstgevende content

Aan het begin van een ontwikkeltraject regent het vragen. Wat wil je bereiken? Wie is je belangrijkste doelgroep? Welke informatie heeft die doelgroep nodig? De antwoorden op deze vragen hebben invloed op de teksten, video's en foto's op je website. Een goede contentstrategie aan het begin van het ontwikkeltraject is onmisbaar. Het draagt bij aan een perfecte harmonie tussen woord, beeld en techniek.

Strategie
Projectmanagement
Webteksten

Hierbij kan ik je helpen

Bij de ontwikkeling, rebranding of doorontwikkeling van websites bewaak ik het contentproject. Ik stel heel veel vragen en formuleer samen met het team de antwoorden. Ik houd het doel voor ogen, stem af met stakeholders en probeer de doelgroep zo goed mogelijk te begrijpen.

Hiervoor gebruik ik alles wat voorhanden is: gebruikersonderzoeken, interviews, data, customer journey. Je krijgt geen vuistdik contentplan, maar praktische afspraken die het webteam meteen kan opvolgen. Zo maken we met elkaar in korte tijd webteksten, blogs, foto’s en video’s waar de gebruiker écht iets aan heeft. En behaal je organisatiedoelen met de beste content.

Dit kun je van me verwachten:

  • Brainstorms
  • Inzichten verzamelen
  • Doelen stellen en doelgroepen bepalen
  • Tone-of-voice vaststellen
  • Contentplan maken
  • Contentproject begeleiden tot livegang

Zullen we kennismaken?

Ja, leuk!